gift for women

כתבות ומאמרים:

בעמוד זה תוכלו לקרוא כתבות ומאמרים אשר יועילו לכם. כתבות ומאמרים של הגולשים, וגם שלנו. שי לאישה דואגים שתיהיו מעודכנים כל הזמן בחדשות האתר. מידי פעם נוסיף סיפור, כתבה, מאמר, וגם עדכונים על מוצרים חדשים, סיפורי גולשים, חווית קניות ועוד. אתם מוזמנים, לשתף אותנו בחוויות הגלישה שלכם באתר, ובחווית הקניה שלכם. בהצלחה לכולם!

שי לאישה!  לא צריך לחכות למבצעים של בלייק פריידי כדי לרכוש מוצרים יפים אצל שי לאשה. באתר  מציעים כל הזמן שלל מוצרים לאישה, ולאימהות שבינינו והמוצרים משתכללים כל הזמן. אז שינסתי מותניים ונכנסתי לאתר שלהם, מרגע הכניסה נגלו לפניי שלל של מוצרים המותאמים רק לנו, הנשים, איזה כיף שסוף, סוף יש אתר שחושב רק עלינו ומציע לנו מתנות לנשים, מתנות לחברות והכל בהישג יד, במחירים משתלמים לכל כיס מבלי לצאת מהבית. אז חשבתי לתומי מה לקנות, האם להתחיל עם מתנה לאישה או מתנה לחברה ולפרגן לעצמי איזה זוג עגילים בצורה של כדור, בצבע שחור כהה או שמא דווקא זוג עגילים בצבע ורוד כהה יהלמו אותי יותר? את האמת, חבל על ההתלבטות, העגילים הם במבצע שווה, כך שאוכל לרכוש לעצמי כמה זוגות. אין ספק שגם צמידים לנשים שלהם יפיפיים וקורצים לי לקנות כמה, צמידים רב שכבתיים עם החמסה המעטרת אותם מקסימים ואני בטוחה שישתלבו טוב עם העגילים הקודמים שרכשתי, אני כבר לא יכולה לחכות שהם יגיעו ולהשוויץ בהם בפני החברות שלי. אפרופו חברות, שתי חברות שלי בדיוק לא מזמן ילדו אז נראה שלפני שאוציא להן את העיניים בשלל שרכשתי אצל שי לאשה, אקנה להן כמה מוצרים לאימהות וליולדות. ראיתי באתר משטחי החתלה מעוצבים, במגוון צבעים ונוחים להפליא, גם נדנדות עריסה לתינוקות ולילדים, התורמות לפיתוח תיאום תנועות הילד, מסייעות בחיזוק שרירי הגוף נראות סוף הדרך וניתן להתקין אותן בבית או בחצר, לפי הנוחיות. אז מתנות לאישה רכשתי, מתנות לחברות רכשתי, נשאר לי לרכוש שי לנשים עבור שלוש חברות טובות, מתנות לחברה שחוגגות יום הולדת בקרוב. נזכרתי שלאחרונה הן הצטרפו יחד לקורס צילום מתחילים, וזה התאים לי בול כי באתר יש קטגוריה שלמה של תחביבים. אחת החברות תמיד רועדת לה היד בצילומים, אז אני חושבת שארכוש לה מתנה לאישה חצובה ניידת שתוכל לצלם גם את הראש שלי, מבלי להעליב כן? לשתי החברות האחרות שאיתה בקורס ארכוש תיבה למצלמה ופילטרים לצילומי מאקרו מרהיבים, שכעת מוצעים באתר שי לאישה מתנה לחברה במבצעים שווים, אחרי שהמוצרים יגיעו אגיע להצטלם עם התכשיטים שקניתי. לא שמתי לב לזמן שעבר, היה לי כל כך נעים, נוח ונגיש לגלוש באתר ולחפש מתנות, מתנה לאשתי, הרגשתי ממש כאילו אני בחנות עצמה. בזמן החיפוש נתקלתי בהתלבטות קטנה, את האמת הייתי די סקפטית לגבי המענה, אבל שירות הלקוחות שלהם הפתיע אותי ביג טיים, הם ענו במהירות, היו אדיבים, סבלניים ומקצועיים, כמה זה חשוב במיוחד בדור שלנו שהכל נגיש ומהיר, כמה אנחנו צריכים גם תמיכה מהצד השני, שיבין לליבנו, יכוון אותנו ויעזור לנו בכל תהליך הרכישה. אין ספק שחוויתי חווית שירות מדהימה ואני בטוחה שאחזור לרכוש באתר ואף אמליץ עליו לאחרות. כי מתנות לאישה או מתנות לחברה כאלו מושקעות לא ניתן למצוא בכל מקום. מתנות לנשים, זה המקום

יום האם – יום האישה, בעבר יום המשפחה נקרא יום האם וציינו אותו בחגיגיות בעונת החורף. אני זוכרת שבתור ילדה פעלתי בקדחתנות על מנת למצוא מתנה ליום האם שווה עבור אימי וחשתי תחושת סיפוק כשמצאתי את מבוקשי או הכנתי לה משהו במו ידיי. גם אימי שמחה מאוד וזה היה שווה את ההשקעה. אז כעת כשבגרתי ולכבוד יום האם הנוסטלגי החלטתי מבעוד מועד לקנות מתנה ליום האם לאמא היקרה שלי, ועל הדרך לעזור לחברות טובות שלי לרכוש גם מתנות ליום האם. אין ספק שקיים מגוון רחב של אפשרויות ומארזים יפים לכבוד יום זה וזה מקשה עליי להחליט מה לקנות. באופן כללי, אני אחת שקשה לה להחליט מה לקנות עבור עצמי, אז עבור אחרים, במיוחד שמדובר ברכישה של מתנה לאמא זה קשה שבעתיים. אני חושבת שרכישה של מתנות ליום האם דורשות חשיבה מחוץ לקופסה, הרי מה ניתן לקנות למישהי שיש לה הכל? זו התלבטות קשה, מה הכי ישמח אותה ויחשב אישי? ממש מתנה שתשדר שחשבתי עליה ולא סתם קניתי מבלי להשקיע מחשבה או כלאחר יד. אז לאחר תהליך החשיבה שעברתי, רכשתי לאימי מתנה יפה מהלב והצלחתי גם הפעם לשמח אותה. גם עבור החברות שלי נחלתי הצלחה ובזכותי הן רכשו מתנות ליום האם, יפות ומרגשות, הרי מתנה לאמא לכבוד יום האם זו לא סתם מתנה, זו אמירה שעומדת מאחוריה מחשבה וכוונה. כיום שאני כבר אישה בוגרת, אני מבינה כמה חשוב לציין יום כזה, ולכן בכל פעם כשמגיע יום האישה, באתר שי לאשה אני מתרגשת מאוד, מתרגשת כי אני מצפה מבן זוגי לפרגן לי ביום הזה ולרכוש עבורי מתנה ליום האישה, שמתוך שלל מתנות ליום האישה ואפשרויות קנייה הוא באמת יראה אותי ויחשוב מה יעשה לי שמח בלב, אפילו משהו סמלי, מתוך היכרות מעמיקה שלו איתי וזוגיות ארוכת שנים. מתנה לאשתי, אין ספק שזה מוזר ואף מצחיק שכעת שאני אמא אני נהנית ומתרגשת משני העולמות: מתנות ליום האם וגם מתנות ליום האישה, וזה מרחיב את הלב. אני מקווה ומייחלת שאמשיך להנחיל במשפחתי את ערך האהבה והמשפחתיות ואלמד אותם כמה חשוב לציין ימים מיוחדים ואפילו סתם לעצור ולומר תודה, ללמוד להעריך ולהוקיר את ערך המשפחה ועד כמה משפחה זה ערך חשוב מאין כמוהו. רק מלדמיין את הילדים שלי גדלים, מביאים לעולם ילדים ואותנו, כהורים מחנכים אותם על פי ערכים אלו זה מרגש אותי מאוד. אז בינינו, מתנה ליום האישה, מתנה לאמא, מתנה ליום האם ואף מתנות משפחתיות, הכל הולך, העיקר זו החשיבה והעשייה שעומדת מאחורי הכוונה והרגשות שכיוונו לכך. אז בפעם הבאה שאתם מתכוונים לרכוש מתנות, אם זה מתנה ליום האישה או מתנה ליום האם, לכו עם הלב שלכם, הוא אף לא מטעה. מעניין אם גם החברות שלי חושבות כה כמוני לגבי רכישה של הרבה מתנות ליום האישה. ועוד מעט נצטרך גם מתנה ליום האהבה. כמובן באתר שי לאשה בהצלחה!

מארז שי לאישה, מארזי שי לאשה, מארז מתנות לאישה, מארזי מתנות לאישה – אתם חייבים לשמוע מה קרה לי אתמול, הרגשתי ממה כאילו כולם נזכרו בי בבת אחת. אז ככה, בבוקר אמא שלי התקשרה אליי ושיתפה אותי שהיא מחפשת בנרות מארזי שי לאישה על מנת לרכוש מארזים כאלו מושקעים לחברות מהעבודה, כל זאת מתוקף היותה בוועד העובדים של המשרד הממשלתי בו היא עובדת ותמיד במרכז העניינים. זמן קצר לאחר מכן, המנהלת שלי התקשרה ורצתה להתייעץ לגבי מארזי שי לאישה כדי לפנק כמה חברות טובות שלה שלא נפגשו זה זמן מה, כעת הן קבעו נופש בנות ביחד בסופ”ש הקרוב וממש ממש בא לה לפנק אותן בכמה מארזי שי לאשה יפים ושווים. ואחרונה חביבה, אחותי היקרה, שנזכרה כמו תמיד ברגע האחרון שחברה ממש טובה שלה חוגגת יום הולדת עגול בשישי הקרוב והיא רוצה לקנות לה מארז מתנות לאישה, משהו גדול ואיכותי. אז אני כמו אני, תמיד הנחמדה והעוזרת, שינסתי מותניים והתגייסתי לעזור. לאמא שלי חזרתי ושלחתי לה בזריזות המאפיינת אותי, כמה הצעות ממש שוות עבור מארזי מתנות לאישה, שמשם היא תוכל לבחור את המארזים הכי יפים ומתאימים לדעתה לחברות שלה מהעבודה. למנהלת שלי התאמתי כמה הצעות טובות וקורצות ושלחתי לה כמה רעיונות סופר מגניבים וגם הצעות לכמה מארזי מתנות לאישה, שכוללים מגוון של מוצרים ונראים מיליון דולר. היא ממש שמחה ומיד הזמינה מספר מארזי מתנות לאישה מדהימים שהגיעו בזמן הנכון ובמקום הנכון, כמובן שהתגובות מהצד השני לא איחרו להגיע, מה הייתי עושה כדי להיות זבוב על הקיר ולשמוע את זה. אז לפני שמשאלתי אולי תתגשם, חזרתי לאחותי היקרה, שרצתה ממש לפנק את חברתה הטובה שחוגגת יום הולדת עגול, עבורה ערכתי סקר שוק יותר מעמיק ומצאתי מארז מתנות לאישה מפרגן, גדול שמשדר את המסר שמי שהכין אותו ממש חשב למשל על צרכים של האישה וכיצד לפנק אותה בצורה הכי טובה שיש, איזה מדהים שיש דבר כזה ולא סתם מנסים רק לספק את הסחורה ולגרום ללקוחות לקנות בשם הקנייה ולא בשם החוויה. פה החוויה הייתה מורגשת, החל מהקנייה ועד השימוש  מוצרים שהיו בתוך המארזים ובפרט, מארז מתנות לאישה שאחותי רכשה באהבה עבור החברה. מתנה לאשתי, החיפוש המעניין אחר מארזי מתנות לאישה עבור כולן, עורר בי חשק רב לפנק גם את עצמי. אז כמובן שלא חסכתי מעצמי ורכשתי מארז לאישה מגניב  שבהחלט ייתן לי שקט לזמן מה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור. כמובן, שהמצפון שלי לא נתן לי ככה להרפות ועל הדרך רכשתי גם מארז לאישה עבור חברתי הטובה ועוד מארזים לאישה עבור השמרטפית ששומרת על הילדים שלי מזה כמה שנים, כי אם מפנקים, מפנקים עד הסוף, לא?

עגלת קניות
דילוג לתוכן